Programul de Baza sau „Gratuit”

Introducere

Acest articol descrie un program de dezvoltare gratuit ce nu necesita o analiza minerala a parului. Inainte sa vorbim despre program, iata cateva aspecte importante ale programului:

1. Un program compus din patru elemente. Aceasta abordare a vindecarii implica a) un stil de viata sanatos b) o dieta specifica c) in jur de sase suplimente nutritionale, si d) un numar de proceduri de detoxificare. Cu cat faceti mai mult din program, cu atat mai bune vor fi rezultatele.

2. Trei programe. Acest articol prezinta de fapt trei programe gratuite – unul pentru adulti, unul pentru copii, si unul pentru viitoare mame, si femei insarcinate sau care alapteaza.

3. Costurile programului gratuit. Acest program gratuit este ‘gratuit’ numai in sensul ca nu implica sa lucrati cu un practician sau doctor, si nu implica o analiza minerala a parului. Astfel economisiti 500 lei atunci cand incepeti. Totusi, nu este in totalitate gratuit pentru ca trebuie sa cumparati:

  • alimentele potrivite si poate apa de baut
  • suplimentele nutritionale recomandate
  • pentru a il face in totalitate, veti avea nevoie de un irigator pentru clisma, si de cafea. Asta costa in jur de 70 lei.
  • vei avea nevoie si de o lampa cu infrarosu, este in jur de 150 lei pe emag, sau de o sauna cu infrarosu, care este in jur de 500 lei daca o comanzi din magazinul avemleac.

Avantajele programului gratuit

1. Poti incepe astazi. Nu va trebui sa astepti rezultatele analizei minerale a parului, care in general dureaza 2-3 saptamani.

2. Poti incerca acest gen de program fara a cheltui prea mult.

3. Daca vei face tranzitia la un program complet de dezvoltare cu un practician specializat, vei fi cu un pas inainte. Vei stii deja multe despre dieta si despre proceduri si vei avea o parte din suplimente.

Programul

Dieta de dezvoltare sau rezerva alcalina

NOTĂ: Dieta este cea mai importanta parte din program. Daca nu urmezi dieta, restul programului nu va functiona corespunzator, si e posibil sa intampini probleme pentru ca nu te vei detoxifia suficient.

Link catre articolul separat Dieta pentru Dezvoltare

Obiectivele dietei sunt:

– Sa asigure sute de fitonutrienti gasiti numai in legume gatite. Gasim ca astazi toata lumea este deficienta in minerale, multumita agriculturii moderne, stresului si consumului de alimente rafiante. Acesta este singurul mod de a obtine nutrientii de care toata lumea are nevoie.

– Sa usureze digestia. Majoritatea oamenilor au o digestie slaba.

– Sa furnizeze hrana pura cu un nivel minim de toxine chimice. Peste 3000 de chimicale sunt aprobate in industria alimentara, si multe din acestea pot dauna sanatatii.

– Sa faca corpul mai yang in termeni macrobiotici. Yang inseamna cald, contractat si astazi inseamna si mai sanatos de asemenea. Pentru mai multe detalii, cititi va rog Yin and Yang Healing

STIL DE VIATA

1. Reduceti nivelul de stress traind cat mai simplu. De asemenea, fa tot posibilul sa locuiesti si sa lucrezi intr-o zona sigura, cu aer curat, pace si liniste. Incearca sa faci o munca care iti face placere, si sa te inconjori cu oameni si lucruri de care sa te bucuri.

2. Mai multa odihna este critica pentru majoritatea oamenilor. Fa tot ce poti sa obtii 9-10 ore de somn in fiecare noapte. De asemenea, daca te vei culca devreme, intre 8 si 9 seara, vei avea parte de cel mai odihnitor somn. Un pui de somn este de asemenea excelent, fiindca te vei simti obosit, uneori, pe masura ce vindecarea are loc.

3. Doar exercitiile fizice usoare sunt recomandate cu un program de dezvoltare pentru ca te va ajuta sa iti conservi energia pentru vindecare. Limiteaza-ti activitatea fizica la plimbari, hiking, ciclism si poate inot in lacuri, mare sau rauri dar nu piscine, datorita chimicalelor toxice din apa si infectiilor.

Desii unele autoritati in domeniul sanatatii nu vor fi de acord, nu este necesara activitatea fizica intensa. Chiar si Kenneth Cooper, fondatorul aerobicului, a descoperit asta dupa ce un numar de persoane au suferit atac de cord in timpul unor activitati fizice viguroase.

Majoritatea oamenilor sunt a) epuizati si b) nesanatosi. Ca si rezultat, exercitiile viguroase poate ca dau o stare de bine, insa nu fac decat sa streseze corpul puternic si nu sunt o idee buna.

4. Respiratie. Fa exercitii de respiratie profunda in fiecare zi timp de 15-30 minute.

5. Incearca sa reduci pierderile de fluide sexuale. Asta inseamna sa reduci activitatea sexuala obisnuita la cel mult o data pe saptamana, si mai rar daca esti obosit sau bolnav.

6. Statul la soare. Expunerea la soare 10-20 minute zilnic este foarte buna. Nu sta la soare ore intregi, fiindca devine toxic, chiar daca folosesti protectie. Majoritatea protectiilor sunt toxice, asa ca te rog sa nu le folosesti.

7. Redu expunerile toxice. Redu toate toxinele chimice pe piele precum parfumuri, after-shave, lotiuni, etc. De asemenea fii atent la toxinele din pesticide, solventi, vopseluri si alte toxine. Foloseste numai produse naturale cu cat mai putine toxine chimice in ele posibil.

8. Dintii cu opturatie de canal. Dintii cu opturatie de canal aproape intotdeauna

Dieta

Dieta este cea mai importanta parte din program. Daca nu urmezi dieta cu atentie, programul nu va avea efect si este posibil sa te simti si mai rau!

1. Mananca 2-3 cani de legume gatite la oala sub presiune sau la aburi de trei ori pe zi sau la fiecare masa. Aceasta este cel mai important aspect al dietelor pentru echilibrare nutritionala.

Legumele recomandate. Mananca cel putin una dintre ele la fiecare masa. Includ: ceapa (alba, rosie, galbena, verde), ceapa esalota, praz, usturoi, morcovi, pastarnac, telina, ridiche alba, varza de Bruxelles, conopida (alba, portocalie si mov, inclusiv frunzele), varza rosie, rutabaga sau nap suedez, fasole verde (congelata e foarte buna), broccoli. Retine, mananca din acestea la fiecare masa.

Totusi, evita legumele solanacee (rosii, cartofi, vinete si toate tipurile de ardei)

2. Mananca zilnic proteina animala, dar nu mai mult de doua ori pe zi iar portia sa fie 100-150 grame pentru adulti. Dietele vegetariene nu sunt recomandate. Recomandate sunt sardinele (singurul tip de peste recomandat, datorita infestarii cu mercur a apelor), carnea de pui, curcan, si oaie sau vita de doua ori pe saptamana. Fara porc, sunca, bacon.

3. Nu mancati mai mult de 100g de lactate fie branza, iaurt, lapte sau kefir. Produsele din lapte nu sunt necesare in acest regim alimentar.

4. Puteti manca zilnic si o mica cantitate de cereale integrale, preferabil malai, mei, amaranth, orez brun. Nu mancati niciun fel de grau sau produse din grau. 

5. Evitati complet toate fructele.

6. Mancati cat mai natural posibil. Incercati sa evitati faina rafinata, orice produse procesate, fast food. Exemple alimente ok: mazare, pastai verzi, linte, naut, cartofi dulci

Motivele pentru aceasta dieta sunt explicate mai jos.

Modul de preparare al mancarii. Metoda preferata este folosind o oala sub presiune. Puteti sa gatiti si la aburi, la tigaie sau folosind o oala crock pot.

Suplimente

Dozele recomandate sunt pentru adulti

  1. EPA-DHA sau Omega 3: 900-1000 mg zilnic.
  2. Calciu chelat sau citrat: 750 mg zilnic.
  3. Magneziu chelat sau citrat: 450 mg zilnic
  4. Kelp, numai de la firmele Nature’s Way, Solaray sau Endomet, pana la 6 capsule zilnic (4000 mg) – puteti comanda de aici
  5. Un supliment pentru digestie cu extract de bila de bou si pancreatina. (cel mai bun – GB-3 de la Endomet)
  6. Trimethyglycine sau TMG: 1000 mg zilnic pentru femei si pana la 3000 mg zilnic pentru barbati –  puteti comanda de aici
  7. Zinc chelat, picolinat, sua gluconat: 20 mg zilnic
  8. Vitamina D3 – 5000 iu zilnic.

Proceduri pentru vindecare

In fiecare zi faceti urmatoarele:

  1. Terapie cu Lampa Rosie cu Infrarosu – folositi lampa pe zona abdomenului pt. 30-60 minute sau folositi o sauna cu infrarosu intre 20-40 minute.
  2. Exercitiul mental pentru impingerea energiei in jos pana la 2 ore zilnic.
  3. Clisma cu cafea (1 sau 2 zilnic)
  4. Reflexoterapie – 10 minute pentru fiecare picior, chiar si de 2 sau 3 ori pe zi.
  5. Exercitiul pentru alinierea coloanei vertebrale, o data sau de doua ori

Sfarsitul rezumatului


Articol principal

ATENTIE: Dieta este cea mai importanta parte din program. Daca nu urmezi dieta, restul acestui program gratuit nu va functiona optim, si chiar poate avea urmari neplacute pentru ca nu te vei detoxifia suficient.
Ce urmeaza este o alimentatie sanatoasa, conform principiilor stiintei echilibrarii nutritionale. Stiu ca par a fi cam multe legume gatite. Exista motive pentru asta pe care le poti citi in 50 Motive Pentru Dieta cu Legume Gatite.

Daca, in viitor, alegi sa urmezi un program complet de echilibrare nutritionala bazat pe o analiza precisa si corect interpretata a nivelului mineralelor din firul de par, aceasta dieta poate fi usor modificata.

SUGESTII GENERALE

Adultii trebuie sa manance ~3 cani de legume gatite la fiecare masa, cel putin de trei ori pe zi. Asta inseamna 9-10 cani de legume gatite zilnic. Legumele trebuie gatite pana devin moi, NU CRUDE. O sa obtii mult mai multe minerale din legumele gatite decat din cele crude, gatitul omoara bacteriile de pe legume, si pierderile nutritionale datorita gatirii sunt minime. Motiv pentru care nu sunt recomandate salatele. In fiecare zi mananca cel putin:

  • Doua legume radacinoase: morcovi, napi, ridiche alba, cartofi dulci, sau ceapa.
  • Doua legume crucifere: varza, conopida sau broccoli.
  • Una sau doua verdeturi: spanac, frunze de morcov, frunze de mustar, mangold (swiss chard), bok choy (varza chinezeasca)

Cu legumele gatite, combina o proteina animala (carne, oua, lactate) SAU o cereala (orez, porumb..). Mai exact, nu combina carnea si ouale la o singura masa, ambele sunt „proteine”. Tot asa, nu combina orez cu mamaliga sau nachos, la aceeasi masa, ambele fiind cereale (de fapt amidonoase – „starches). Iar, preferabil nu combina cereale cu proteine.

Aceste mese simple ajuta digestia. E in regula sa mananci de 4-5 ori pe zi. Totusi, nu rontai toata ziua. Stai la masa si mananca relaxat.

De exemplu, poti manca 1-2 legume gatite cu o pulpa de pui. Dupa cateva ore, poti manca 1-2 legume gatite cu o cereala ca orezul brun, mamaliga, quinoa, amaranth. Aceste combinatii simple de mancare sunt mult mai usor de digerat. Desigur poti avea o masa si doar cu legume gatite, sau niste cotlete de miel. Un singur tip de mancare la o masa este cel mai usor de digerat, si in general perfect, desi ti se poate parea plictisitor. Bebelusii si copiii prefera in general sa manance asa, precum si multi asa-numiti oameni primitivi, pentru ca functioneaza, si este recomandat indeosebi daca digestia e slaba.

Ceva mai multe detalii:

LEGUME GATITE

Umple 2/3 din farfuria ta sau mai mult cu legume gatite de cel putin trei ori in fiecare zi.  70 pana la 80% din dieta ta ar trebui sa fie legume gatite, nu crude. Mananca de cel putin 3 ori pe zi ca sa iti acoperi necesarul.

Legumele contin sute de nutrienti precum vitamine, minerale, aminoacizi si fibre. In plus, cresc alcalinitatea corpului mai mult decat orice alte alimente. Este un beneficiu important astazi fiindca echilibrarea PH-ului este un factor in vindecare. Totusi, nu incerca sa alcalinizezi corpul cu „apa alcalina”. Aceasta nu este in regula, in experienta mea, orice ar spune agentii de vanzari. Cele mai bune legume sunt:

Legume de evitat. Evita legumele Solanum (eng. nightshade), care sunt prea yin si oarecum toxice pentru consumul regulat. Aici includem rosiile, cartofii albi si rosii, vinetele si toate soiurile de ardei, si dulce si picant, rosu, verde etc.

Redu sau evita si dovleac, zuccini, ciuperci, castraveti, frunze de telina. Toate sunt prea yin si usor toxice. Frunzele de telina sunt ok ocazional.

Intotdeauna gateste legumele. Stiu ca multi specialisti recomanda legume crude. Insa, majoritatea oamenilor au probleme de digestie si nu pot asimila suficiente minerale din legume crude, inclusiv salate. In plus, legumele crude sunt prea yin, si in restaurante, murdare. Poti servi o salata de legume gatite daca preferi, dar nu o salata cruda. Afla mai multe citind articolul Mancare Cruda.

Articol de Dr. Wilson, tradus de Dragan Alexandru

Lasă un comentariu